Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-07, 14:39   #52
muRum

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 241
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av daders Visa inlägg
Det förklarar saken. Över 2 ggr Bomber mot MC var vár bra odds. 50/50 imo.

Själv har jag spelat Zenex mot IM till 3,22.

Såg att det fanns NASL-odds ute nu. Jag gillade Morrows 2,93 mot July. Normalt ska man ju inte spela mot koreaner, men Julys ZvZ är inte alls som hans två andra matchups så jag tror på hyfsad skrällchans för Morrow.
Bomber vann över MC på DHS 2011 med 2-1 i matcher och jag tycker att Bomber har spelat riktigt bra på sistone så han hade goda chanser att vinna det är nog ungefär 50/50 precis som du skrev.

Jag vettefan om Zenex verkligen har någon chans mot IM. IM är riktigt bra just nu, NesTea 2-0 genom gruppen i Code S samma sak för LoSirA medan MVP gick 1-2. Men jag tror att NesTea och LoSirA ska kunna göra detta själva. I matchserien förra gången gick LoSirA all dead mot ZeNEX. Jag vet inte riktigt hur de har kollat upp LoSirA's taktiker men jag misstänker att ZeNEX tar max 1/2 kartor mot IM.

Jag sitter just nu och kollar lite NASL odds. Om man kollar lite mer på Morrows senaste resultat dock så har dom dock dalat. Morrow har också hans sämsta match up i ZvZ och på den senaste tiden har han lirat sin gamla ras T när han spelar mot Z då han är väl okomfortabel i ZvZ. Jag återkommer med fler tips om jag ser några bra odds.
muRum är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat