Morrow kommer att lira T skrevs det på TL. Jag misstänker att MorroW lirar T
EDIT: Jag kommer att posta alla mina spel här för att sedan skriva beskrivningar om de. men kopierar bara spreadsheeten tills jag är klar med alla matchups
| 2011-07-08 18:00 | NASL | Hasuobs vs Moon |
1 |
FT |
4 |
2.470 |
HasuOBS har imponerat väldigt mycket på sistone varför skulle han då inte kunna ta ner wc3 giganten Moon?
Moon har även han spelat bra men han har haft lite problem mot protoss. Så det här kör vi på, det ska varalite närmare 50/50 visst ska moon vinna den här matchen men inte så stort som oddsen säger.
| 2011-07-08 18:00 | NASL | seleCT vs White-RA |
1 |
FT |
5 |
2.420 |
Två stycken spelare med liknande spelstilar det är väldigt aggresivt och multitasking krävande spel som båda spelarna bjuder på. Den här matchen kan gå precis hur som helst det handlar om dagsformen här. Spela på en underdog i det här scenariot är ett måste. Vi litar på dig seleCT
| 2011-07-08 18:00 | NASL | MC vs Boxer BOXER +1.5 |
2 |
FT |
7 |
2.440 |
| 2011-07-08 18:00 | NASL | MC vs Boxer |
2 |
FT |
3 |
5.170 |
OJOJOJOJOJOJ, Här lever vi på bara namnet, om vi kollar hur MC har spelat på sistone så har han till och med haft problem att vinna över spelare som inte kommer från korea s.k. foreigners. Vad säger att MC ska vinna den här matchen med såhär stor sannolikhet vet jag inte riktigt? Pinnacle vad är det ni sysslar med? Ska boxer inte ens får en karta mot MC då skulle jag bli väldigt förvånad. Boxer kan ta minst en karta att MC ska vinna med 2-0 tror jag inte!
| 2011-07-08 18:00 | NASL | Ret vs Puma |
1 |
FT |
4 |
3.220 |
RET övertygade väldigt mycket i gruppspelet och PumA övertygade väldigt mycket nu på open tournamentet som han kvalade in igenom. Ret har varit i korea och spelat förut och känner till mycket av den koreanska spelstilen och alla dess olika specialitér så varför han står i 3ggr vet jag inte, pinnacle kanske har tappat bort historiken på Ret spelande, inte vet jag. Ret och Puma är två stycken rättså jämna spelare men lite övertag för PumA då han trots allt är Korean.