Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-07, 20:18   #873
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Tror väldigt hårt på hemmaseger ikväll, således är det "bära eller brista" då dessa fyra är på hemmalaget.

Ogiltigt spel-ID: 434241

Måstematch för båda lagen, det lag som plockar denna match tar också och hänger på i kampen om playoff-platserna (Topp4). Hemmabana betyder så oerhört mycket i speedway och när det är en förmodat jämn match brukar det väga över till värdarna. Anledningen till att jag tror hårt på Brums i kvällens match är det att Wolves känns lite ihåliga. De känns inte kompletta riktigt. På reserven tror jag det blir otroligt tufft för gästerna som i många andra matcher, skulle nästan vilja påstå att de har ligans sämsta reservuppsättning. Bakom Freddie, PK och Woffinden (som inte alltid kan prestera på topp för att snygga till det och hjälpa de övriga i truppen) känns det sådär. 2nd string är väldigt sårbar med Proctor och Lindgren Jr, sen om inte Woffinden kommer upp i kapacitet (varit rätt medioker på bortabana i år) så ser det absolut inte ljust ut.

Att Brums tvingas ersätta Kasprzak, som inte är tillgänglig då han kör semifinal i polska mästerskapen under kvällen, med Kennett ser jag absolut inte som ett avbräck. Snarare ett lyft, killen kan banan och körde ruskigt vasst här tidigare under säsongen. Polacken har inte producerat som väntat och varit, faktiskt genomusel, så detta är ett +. Wright och Vissing på reserven bör kunna utmanövrera sina ditos (Burmeister & Wells) hos Wolves på ett relativt smärtfritt sätt.

Brums mot tre oerhört viktiga EL-poäng ( minst 7-poängsviktoria)!

Ogiltigt spel-ID: 434242

Kennett gästar alltså, kört sagolikt bra här under säsongen tidigare och att han skulle vara +0.5-dog mot PK här? Nä, va. Detta odds känns otroligt bra och att få win vid lika antal poäng förarna emellan till 2.05? Yes, please.

Ogiltigt spel-ID: 434244

Ogiltigt spel-ID: 434248

Ständigt denne Barker? Han har så mycket speedway i sig, men är väldigt up&down, nu på hemmaplan verkar han fått till det riktigt bra på senare tid. Hittar rätt spår och gör bra nummer i matcherna. Att han plockar tvåsiffrigt ikväll ser jag inte hur det ska stå i 2.30. Han kör i par med King i tre av sina fyra ordinarie och med Vissing i sitt fjärde. Goda chanser att han även får chansen i nomineringsheatet.

Han ska inte stå i 4.00 mot Freddie på hemmabana. "Delade upp" en del av insatsen på överspelet och detta. Någonstans mellan 27-30% bör han ha att vinna denna H2H, 25%? Nä, det är för lite IMO.

BRUM BRUM!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+3)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat