Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-11, 10:19   #904
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Jag själv kommer sticka till jobbet @ 13.00,och kommer således inte kunna sitta och reka något om oddsen släpps efter det.

Det verkar dock vara spikat att Emil och Laguta bros inte kommer till start,och ryssarna kommer till start med bara fyra gubbar...Vilket jävla skämt...

Jag håller polackerna som stora favs tonight,(om dom själva vill)
Men britterna ser svagare ut än på många,många år.Harris och Nicholls har inte varit bra iår,och Tai vurpar för mycket för att kunna bygga upp något confidence.Lee R har ju tackat nej till att ställa upp och han hade varit viktig för the brits.Eddie K och Benny B är för oerfarna på den här nivån och kommer att struggla ikväll,iallafall "raketforskaren" Ben Barker.

Iofs är det alltid farligt att räkna bort engelsmännen på deras egen ö,dom höjer sig alltid där,för att sedan när de kommer utomlands oftast vara helt vilsna.Men jag tror som sagt att polackerna tar det,mycket tack vare att tävlingen går på den mest "polska" banan som finns i UK dvs Kings Lynn.

Tjeckerna kommer att slå de stackaras ryssarna relativt enkelt,deras två sämsta förare i laget,Topinka och Sitera har ju Lynn som hemmabana.

Hoppas nu att bög-bookiesarna släpper några odds i tid,för helvete.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat