Dammar av den här gamla dagboken och lägger ett spel nu när svenska spel varit så generösa...
Ogiltigt spel-ID: 437395
Antagligen kommer dagboken återigen få samla damm fram till hockeysäsongen drar igång igen. Jag kommer att posta två typer av spel här i dagboken, dels så kommer jag att köra ett 2-6 sheet och dels så kommer jag att ha ett sheet med vanliga units 1-10. Anledningen till detta är om jag hittar ett spel med värde i men som inte passar in för dagen i 2-6 så kan det spelas ändå.
Motivering
Mycket har redan skrivits om spelet av Boden och kingscania. Jag tycker att Malmö har ett lag som bör vinna allsvenskan. Två bra målvakter och en otroligt bra bredd när det kommer till utespelarna. En nyckelspelare kan komma att bli J. Mattsson som är tillbaka igen. En anledning till att Malmö kommer att lyckas med det som många lag tidigare misslyckats med, nämligen att lyckas vinna serien när man är favorit är att strumpan står i båset. Att malmö har ett bra lag på pappret är en sak, och det kommer strumpan se till att de är även på isen.
Väl mött, snart drar det igång igen