Ämne: MLB 14/7
Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-13, 21:03   #1
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

MLB 14/7


En mindre omgång imorgon med sju matcher totalt men ska nog gå att hitta något/några intressanta spel i alla fall... Har redan nu börjat kolla då jag vet att min tid imorgon kommer vara lite begränsad och lite spel som jag funderar på just nu:

Baltimore Orioles - Cleveland Indians
Masterson vs. Guthrie - Masterson har pitchat riktigt bra senaste starterna och har på sina senaste 42 innings (6 senaste starterna) 7 earned runs vilket ger en ERA på 1.5. Guthrie har inte alls visat lika bra form på sina senaste 6 starter där han har en ERA @ 5.4. Mot Indians har Guthrie ett 2-1 record med 3.6 ERA medans Masterson sitter på ett 2-3 record med 5.08 ERA.

Orioles are 1-4 in Guthries last 5 starts after scoring 5 runs or more in their previous game.
Orioles are 1-6 in Guthries last 7 starts on grass.
Orioles are 2-6 in Guthries last 8 starts.

Indians are 1-4 in Mastersons last 5 road starts with the total set at 7.0-8.5.
Indians are 1-5 in Mastersons last 6 road starts.
Indians are 5-1 in Mastersons last 6 starts when their opponent allows 5 runs or more in their previous game.
Indians are 6-2 in Mastersons last 8 starts as a favorite.

Jag funderar här på att slänga inte lite slantar på Indians här då jag tycker att formen hos Masterson övertygar gentemot formen hos Guthries och Indians erbjuds till strax under 1.88 just nu.

Trodde jag skulle orka titta på fler matcher men nu började internet sega så får återkomma med resten imorgon! ^_^
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat