Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-15, 00:49   #947
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Ja fyfan vilken downswing vi har hamnat i,fittningarna avlöser varann.

Heat 9:Povazny utesluts något tveksamt för att ha fällt Jonsson,Barker klart sist i det läget.I omstarten gör Barker sitt livs heat och slår Ward & Jossan,odds på det???

Heat 16et brinner till i huvudet på Lindgren och han försöker desperat passera Watt, vilket resulterar i att han fäller Woffy och Povazny.Tai ligger trea i det läget,men vinner naturligtvis omstarten.

De här incidenterna resulterar alltså i sex poäng till britterna,som egentligen bara borde varit en,eller max två poäng.Underspelet på britterna borde suttit...(Även Perfas lir på Ryssland vs England)

Eftersom jag jobbade kvällsskift kollade jag in sammandraget på SVT,allt för att slippa den tjattrande skåningen på TV10.När jag nu pekfingervalsar dessa rader så står tvn fortfarande på med SVT1 i bakgrunden.Det är Allsång på Skansen på burken,och jag känner att irritationen har svårt att lägga sig.Snarare rusar blodtrycket när den där förbannade lismande bilhandlartypen Måns Zelmerlöv uppenbarar sig i rutan.Är det någon som känner en inte alltför dyr och pålitlig Hitman?

Finns det då inget positivt,att rapportera från kvällen?

Jo,två saker.Jag gillade vad jag såg från Emils sida,har det äntligen släppt för honom?Hoppas verkligen det.Dessutom går jag from now on,på fyra veckors semester.
Nu får jag mer tid till att leverera kvalitativa spel.Tänkte börja redan på lördag.

Spoiler:

Senast redigerad av eddieh den 2011-07-15 klockan 00:58.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat