Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-08, 22:07   #41
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

PHX 1,7 3unit vinnst
phoenix har spelat riktigt bra i slutet och edmonton är fortafarande inget att hänga i granen. tror på en ganska så enkel match fö phx del som de har spelat på slutet och är i behov av varenda poäng medans edmonton redan nu inte har mycket att spela för och har inte varit bra borta. oväntat bra hemmastatistik för phoenix

NYD 2,5 3unit förlust
devils har jag sett en del och de har strulat lite i slutet men jag är säker på att det blir full laddning i dennamatch och då brukar brodeur som jag annrs är lite tveksam mot komma upp ordentligt. elias tillbaka och kovalchuk i laget så ser de plötligt riktigt bra ut och flyers har första hemma efter roadie vilket kan ställa till det ibland. ett roligt långtidsspel skulle kunna va att devils vinner bucklan vilket man nog kan få till riktigt höga odds.

TOR 3,3 1unit förlust
giguere har spikat igen totalt och toronto såg riktigt vassa ut senast. giguere som kan blanda och ge men jag tror att bytet har och kommer bli riktigt lyckat för han och ni som följt nhl ett tag vet att han är en flytis av stora mått så när han väl är i sin zon kan han stanna där länge och göra det extremt bra. san jose skulle jag inte alls bli förvånad över om de kommer ut lite tama i en out of conference match borta . bra odds !

col x 4,2 1unit förlust
känns som en typisk 2-2 /1-1 match så jag testar krysset.

ana x 4,2 1unit förlust
känns som en väldigt jämn match så vi testar krysset här med. 2 lag som jag tycker liknar varandra en hel del i sitt spel och som har en stark första line följt av 3 bra linor och bra backar där de både finns fin defensvi och okej spelskicklighet.

-3,9 unit

Senast redigerad av imo den 2010-02-09 klockan 12:05.
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat