Citat:
Ursprungligen postat av Stooges
Det enda jag menade var att man behöver veta lite vad man sysslar med. Ibland framställer folk det som att det bara är att börja trada så tjänar man pengar. Men desto fler som gör fel ju bättre för mig 
|
Jag vet att jag stavar fel med trada nu men jag skriver så.
Ja precis, jag tror det e värt mycket arbete i teorin för att finna den rätta eller rätta metoderna för olika indvider. Jag har studerat trading i ett par år och det e inte alltid så lätt att göra som man lär i praktiken. Jag kallar mig själv rookie efter att ha tradat i snart fem månader på allvar. Tålamod, disciplin, MM och hela tiden analysera sina trades, på vilket sätt man gör misstag och hur man kan maximera sina vinster. En person kanske plussar 25 av 30 dagar men plussar mindre pengar än en annan person som plussar 18 av 30 dagar trots att de har samma kassa och mm eftersom hans metoder maximerar vinsterna bättre.
Vem blir inte överlycklig av att sätta en bokning 1,04 och senare e oddset 1,80?
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av timadolf den 2011-07-15 klockan 20:17.
|