Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-16, 10:15   #10
copiad

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1373
Standard

Avd 1: 1 Caballion spetsar och vinner. (I normala fall. Men efter Axevalla igår ser man spöken överallt.)

Avd 2: 4 Mugger M.M. kanonfin barfota runt om senast. Kändes inte alls lika osäker som tidigare. Samma balans igen och given etta. 10 Credit Fayline känns underskattad och den här håller Jakobsson högt. 3 U.Bergs Otto kanonbra två senaste barfota runt om. Fräckt lås på dessa tre eller utgång på joker. Öppet bakom men dessa tre känns mest streckvärda.

Avd 3: Kännns som 3 Lavec Kronos körs till spets direkt om nu inte Marshland vill bråka (tror inte det). Bra chans därifrån. Men 5 Torvald Palema med rätt resa på kort distans är ju omöjlig att stå emot. Vettigt lås. 7 Rakas klar trea men den chansar jag bort pga läget helt enkelt. 8 Brioni är ju tänkt att ha toppform i NÄSTA lopp. Den som är fräck spikar 3 och den som är feg streckar 3-5-7 minst.

Avd 4: 7 Mel Odin och även draget 9 Remelden som Eklöf låter riktigt uppåt med känns som ett bra lås.

Avd 5: Vidöppet omöjligt lopp om nu inte 9 Jitanes är så bra som Untersteiner verkar tro. Han kan tänka sig att köra offensivt om dåligt tempo och låter riktigt optimistisk. 14 Stardust Night kan vara en rolig luring. Norsk gas, ryckhuva samt barfota runt om siktar man på idag. Men strecka på...

Avd 6: Öppet. I princip alla har chans här. Jag är dock svag för 6-9-11 i första hand men här fläskar jag på med streck.

Avd 7: Skulle 6 Kaffir Face funka tror jag att den leder runt om. Men det vet man ju såklart inte på förhand. 9-12 grymma hästar. 3 bra. Men här finns många roliga skrällar och jag streckar på i sista med.
copiad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat