Citat:
Ursprungligen postat av tino
Snyggt jobbat även om man inte hann med den själv!
Har kopplat e-postnotifikation till dina trade-picks nu och skall göra ett ärligt försök att hänga med! Jag förutsätter att 5-10 ticks är bra per trade såvida du inte skriver något specifikt i tråden.
Tack för att du delar med dig!
|
Citat:
Ursprungligen postat av tino
Två frågor när vi ändå är i farten..
Försöker du i regel att gröna ut någon viss tid innan matchstart? Tänker på ev. laguppställningar eller annan matchinformation som kan dyka upp en stund innan och som kan påverka den "förutspådda" trenden?
Känner du till någon mjukvara (Betangel?) där man kan sätta stoploss som "glider med" och automatiskt justerar om sig? T.ex. att för varje tick den sjunker så eftersläpar även stoploss. Har för mig att jag såg någon nämna det i forumet rätt nyligen men lyckas ej hitta.
Tack på förhand!
|
Jag har inte specificerat mina mål än, jag tradear ut på känsla. Idag började jag med några hundringar på 1.95 på Coritiba. Tog ytterliggare några vid 1.86 sen kom ett stort dropp till 1.68! Bara tur att jag inte redan grönat allt!
Betangel har de där funktionerna du nämner, har det inte själv än. Men nu börjar denna testperiod ge mersmak, 25 raka utan förlust. Endast ett fåtal break even.
Har ett projekt till dig om du är sugen Tino, dra ett PM!