Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-17, 00:32   #968
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

-1.6u personligen ikväll, men det kan jag faktiskt leva med. Jag skrattade så jag höll på att dö när Nicki "kuksvinet" Pedersen sabbade bronset för sitt land.

That's called KARMA, BITCH!

Att Polen vann, var ju inget snack till slut. Det var samma visa förra året, då började de väldigt tveksamt för att sedan gå på knock. Hoppas någon tryckte av på ett LIVE-spel under tävlingens gång, kan tänka mig att man kunde få rätt fina odds på storfavoriten pregame. Om någon vet får den gärna dela med sig.

Antonio mäktade med en enda heatseger under kvällen och det var i 6:e heatet som jag befarade kunde bli det jobbiga. Han ställdes där mot Korneliussen, Watt och Kolodziej. Jaja, ändå rätt nöjd med spelet trots allt. u8.5 satt ju iaf trots att han fick ett sjätte heat också.

Varken Jonsson eller Ward var ens nära att bli poängbästa i sina respektive länder. Något måste det ju varit med AJ, från smällen senast. Såg väldigt, väldigt osäker ut under sina heat. Tråkigt.

Ward förlorade H2H mot Batchelor med 4-10 och han hade verkligen inte den där farten som vi brukar få se ikväll. Kanske lite orutin också, men det kommer ju även det framöver. Troy var riktigt bra ikväll, bättre än jag förväntat mig!

Korneliussen var inte ens nära att ta någon heatseger, som väntat egentligen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat