Ämne: MLB 17/7
Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-17, 15:11   #2
maddmax
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

MLB 17/7


Jaha, jag far val ta pa mig att starta en trad aven idag.
Gick sadar igar med 2-3 men Pro Yakyu hjalpte till och det blev 3-3 med -0.10 units totalt.

Idag har vi massor av tidiga spannande matcher (serieavslutande) och jag hoppas jag far lite sallskap i tankesmedjan. Jag har borjat med detta:
2011-07-17 19:05MLBDetroit Tigers vs Chicago White Sox UNDER U 9 FT 1 1.885

Kanns pa forhand som ett riktigt, riktigt bra spel (inte ofta jag brukar saga sa). Philip Humber har endast gjort 5.1 IP relief mot Tigers och har da inte slappt en enda ER (3 hits) och bortser man fran en liten hick-up senast mot svangiga Twins har han idel fina starter bakom sig. Han har betydligt battre stats bade pa bortaplan och under dagsmatcher.
Brad Penny har spelat bra sedan borjan av juni, QS mer an inte. Han har 2.25 ERA mot CWS i sin karriar.

CWS lyckades igar vinna, framst p.g.a. baserunning, men annars har lagen svart att ta vara pa de mojligheter som presenterar sig. CWS har .254 BA de senaste tio, Tigers .213. Att vinden dessutom blaser in idag lar gora det annu svarare for HRs.
-----
Det lar bli minst ett par spel till (har en prop som kanns intressant) men tills dess bjuder jag in er att spekulera i utgangen av dagens matcher. SHOOT!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
werygod (+5), eddieh (+5)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat