Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-18, 17:46   #669
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lottolars Visa inlägg
Vill bara kolla ifall du fortfarande hade spelat H2H mot Orfeus Brodde? Sjukt stallskrik på den hästen och mycket spel hos atg på vinnare. Kan ju såklart sitta endå men kändes bara som att plötsligt blev 1.55 lite klent?

Tror du inte Lavec Kronos får sjukt svårt att komma till spets? Känns ju inte som att Lavecen är snabbare ut än Marshland eller Globalen heller för den delen? Jag är mer inne på att Torvald sitter i ledningen med Marshland i ryggen och då hamnar Kronos i andra spår. Har han tur så löser Beani MM av han i dödens?
Stallskrik ska man lyssna på och ta en extra titt på den hästen, men framkommer inget nytt så är det ofta just bara skrik. Mycket tidigt vinnarspel är en ganska värdelös indikator, finns mycket dårar med för mycket pengar som lassar in månadslöner på en stalltips som kan visa sig värdelöst eller en känsla. Senast i fredags mötte jag en fyllbult som viftade med 20 lax och skränade om Beanie M.M., oklart om han nånsin fick in spelet innan han slarvade bort sedelbunten.

Lavecen hade inga problem med ledningen, ingick i analysen att Torvald skulle tas lugnt från start och att Ohlsson inte var intresserad av att försvara spetsen. Att Ludde däremot är helt jävla oförbätterlig som kusk ingick inte riktigt, att man kan köra så många lopp och ändå ha noll taktik och finess i sina styrningar är för mig en gåta. Knappast värt det att sätta häst i träning där, trots att han är en jävel på att just träna.

Senast redigerad av Stekel den 2011-07-18 klockan 17:48.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat