Citat:
Ursprungligen postat av Badass
Ser riktigt bra ut detta, RobinD! Har redan insett att detta inte är för mig - jag har helt enkelt inte den motivation och/eller fokus ett sådant projekt tar i anspråk av en.
Är det inte djävligt lätt att, i alla fall tänka, låta ena insatsen ligga och skita i att "spela emot" första insatsen? Jag vet att detta går emot systemet, men hos mig skulle dessa tankar hela tiden fladdra för mitt inre... Även efter en match du lagt in på ex. en 1a och du har hela tiden känt hårt för detta tecken - känns det inte lite surt att efteråt konstatera att 1an satt/kunde ha suttit till 2.50 - efter att hemmalaget krossat motståndet med 5-0?
Nej, som sagt, detta är inte för mig men kul att se att det finns gamblers/traders detta funkar för!
/Badass
|
Jag lägger inga värderingar i vilka som ska vinna här och kollar inte ens slutresultatet alla gånger, ser bara vilken post som står som minus och vilken som står som plus i vissa fall.
Faktum är att mitt selektiva minne säger att ungefär lika många gånger har back-spelet vunnit som lay-spelet.
Jag tror inte dessa picks hade varit mer vinnande sammantaget än vad de blev nu när jag tradear om jag låtit de vara. Det är motivation nog för mig