Ämne: MLB 19/7
Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-19, 18:53   #1
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

MLB 19/7


Smygstartade comebacken igår när jag kände att sommarens alla 'måsten' var avklarade och nu kan förbereda mig på en andra halva som förhoppningsvis visar att första halvan till berodde på den heltrasiga tidzonen i Thailand för att kolla MLB och inte att jag tappat stinget.

Har hittills hittat detta till i natt:

Ogiltigt spel-ID: 443255


Båda lagen ställer idag upp med pitchers som har lite att bevisa för dagen. Pineda har t.ex. 3.03 ERA denna säsongen, men han kommer samtidigt från en av sina sämsta starter där han gav upp 7 ER till Angels borta. Pineda är bra på att komma tillbaka på förluster bland annat när han nu sist bara gav upp 1 ER till Oakland efter att ha låtit Atlanta piskat upp honom för 5 runs och gången innan dess gav han bara upp 1 ER till Phillies efter att ha åkt på 6 runs av Tigers gången innan. Pineda bör ha lite extra motivation idag och trots att Toronto möter honom för andra gången så tycker jag chanserna till en bra match av Pineda är stora. Bautista bör vara tillbaka ikväll men förhoppningsvis är han inte helt hundra ännu. Corey Patterson som var den enda som lyckades med RBIs mot Pineda förra gången är dessutom allt annat än het så han bör inte göra någon skada idag, Cecil har en ERA på över 5 för Toronto men han är en mycket bättre pitcher än så. Han kommer precis från en bra start mot Cleveland där han inte gav upp en ER på 6 innings och jag ser inget som tyder på att han skulle prestera sämre mot ett Seattle bestående till stor del av batters som hör hemma i minors. Kör på 5 first innings därför att det finns några stolpskott i båda bullpens som kan ge upp 9 runs på egen hand.

Vad tror ni andra om natten?
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1), performance (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat