Ämne: MLB 19/7
Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-20, 11:50   #13
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av timadolf Visa inlägg
Men okej jag ska inte posta mer på den här siten!

Vissa var tacksamma för att jag postade Boyd, vissa vara tacksamma för mina kunskaper angående trading.

Men jag e trött på den dåliga stämningen på det här forumet, hatar egotrippade dryga personer som tror sig veta så mycket och skrämmer bort folk.
Bry dig inte om en persons kommentarer. Det finns en ignore-funktion om du vill slippa se någons inlägg.

Gillar inte heller en dålig stämning på forumet, men jag ser inte det spydiga i performance inlägg och eftersom vi förespråkar sund BRM här på Sharps tycker jag också det är underligt varför man ska gå upp i units efter förluster, borde snarare vara tvärtom.

Så länge det inte är personliga påhopp befinner det sig inom reglerna och är du inte nöjd med någons inlägg så kan du bara rapportera så prövar vi om inlägget håller sig inom våra regler.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+2)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat