Ämne: Återkomst
Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-20, 15:45   #22
Nik

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Så vitt jag vet lämnade jag inga garantier på att bloggen skulle vara vinstgivande, men efter att ha haft mina egna stats att gå på sen tidigare vore det väl inte konstigt om jag gav intrycket att den skulle vara det? Vi driver inte den här sidan för något vinstintresse utan av våra egna viljor att erbjuda ett ställe för den seriösa sportspelaren och tro mig jag grubblade också på hur detta skulle se ut nu när jag hype:at mig själv så men jag valde att göra det ändå för att fördelarna övervägde nackdelarna. Jag vill leverera bra MLB-spel och gömmer inte mina stats utan de finns som sagt kvar till skillnad från vissa andra "oseriösa sidor" som inte har några stats alls.

Affiliatelänkarna glappade väl i och för sig med ungefär 2 månader, och dessutom är det allmänt känt att Pinnacle har de högsta oddsen på MLB och där har vi ett avtal som går ut på att vi får tillbaka en liten liten del av omsättningen så vad jag skulle ha för intresse att folk skulle spela ner sina kassor och minska sin omsättning där förstår jag inte hur det går ihop.

Svarar strax performance.

"Ni som känner till mig sedan tidigare vet att baseball är min passion och jag har varit väldigt framgångsrik de senaste åren med att bringa in pengar på min kunskap. Jag startar därför denna bloggen för att kunna dela med mig av dels lite vardagliga saker jag tycker är roliga, men först och främst för att dela med mig av vinstgivande MLB-spelförslag."

Citerat från dig.

Det är ju som du säger att ska ni framstå som en seriös sida så går det inte riktigt att framställa sig som frälsaren på MLB för att senare leverera dåliga spel. Men det är väl upp till er hur ni ska driva sidan. Där får ni göra hur ni vill såklart men då kan man inte kasta skit på andra spelforum.

Angående affiliatelänkarna så är det exakt lika anledning som du beskyller Holms för att göra.
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat