Citat:
Ursprungligen postat av Nik
Det du har skrivit kan ju lätt misstolkas för en garanti att leverara vinstgivande spel eller hur?
Det är ju inte första gången det händer på denna sida att det blir så. Nu är ju inte Mlb säsongen över så du kan ju rädda detta. Önskar dig all lycka med det!
Givetvis kommer det dåliga månader där man går med förlust men varför då byta sheet och inte fortsätta på det gamla? Framställer man sig själv om en riktigt bra capper som du gör så är det väl ingen ursäkt att du har varit i Thailand, är väl bättre att strunta i att lägga upp spel då?
Jag ser skillnaden men i slutändan tycker jag inte det är så stor skillnad som ni vill framställa det. Förutom på folket som hänger på respektive sida. Som iofs är en stor del av vad siterna är.
|
Jag kan erkänna att jag varit för stor i munnen än vad jag kunnat backa upp inför denna säsong och har efter att ha tänkt efter och diskuterat med andra medlemmar i staff har jag beslutat mig för att återgå till mitt gamla sheet. Kommer nog ha svårt att arbeta mig upp till totalt plus under denna säsongen eftersom spelvalen kommer bli färre, men jag hoppas folk lärt sig använda filterfunktionen så kan de se hur 2nd half gått. Ska skriva ut om mitt spelande kort i info-rutan.
Och ja, hade jag vetat om vilken skillnad det skulle vara att reka i Thailand och hemma i Sverige så hade jag inte gett mig på det, men bollen var redan i rullning när jag insåg det och att abrupt försvinna var inget alternativ så jag försökte ändra det tills jag insåg att det var bäst att vänta med fortsättningen tills jag kommit hem till Sverige.
Alla med på hur jag resonerar?
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."