Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-21, 11:13   #679
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av DrD Visa inlägg
...snygga drag Stekel! ... synd man såg dessa i efterhand, tyvärr upptagen med annat igår. Jag har ett visst hopp om att du vaskar fram nya underverk och fina drag framöver... tro inget annat än att dina drag läses och analyseras!
Väl mött framöver i spalten!
Kul att någon läser, trots att jag skriver så sporadiskt nuförtiden. Kommentera gärna om du har något att tillföra, både positivt och negativt. Mest intressant är väl om det är någon faktor som jag över/undervärderar eller glömmer bort.

Tänkte göra en seriös nysatsning inom kort med spreadsheet och insatser i tre olika nivåer som följer:

1u: Enstaka tvåspels-parlays och högoddsare (vinnare eller platsspel), 3ggr och uppåt.

2u: "Vanliga spel" där jag ser spelvärde. Mest H2H, men jag tycker mig se en del övervärde i platsoddsen ganska ofta så det kan bli en del såna också. Enstaka vinnarspel. 1,30-3ggr.

3-4u: Extrema spelvärden på ett eller annat sätt. Kommer läsa på lite extra innan jag lägger dessa och det kommer normalt sett vara hästar som jag har bra koll på redan från början. 1,75-3ggr

Det blir spel på Expekt och bet365. Var ett tag sedan jag kollade oddsen på de andra sajterna, någon som borde läggas till?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+3)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat