Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-22, 00:58   #1
Nordik

Nordiks avatar

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1330

La baguette - Football
Stats: 16 - 15 - 2
ROI: 100.45%
Vinstprocent: 51.61%

Standard

Nordik -> Fransk fotboll 2011/2012

Hej!

Nu är det dags för fransk fotboll att börja igen och jag tänkte öppna en tråd för att dela lite mina idéer om matcherna. Jag är fransman och fotbollsfan då tittar jag självklart ganska många franska matcher varje vecka.

Jag satsar bara för sköj, ingen "ROI mål" eller tusenlappar på bordet... men vill så klart bygga upp min startkassa Eftersom jag har bara lirat under 1 år (och utan nån sort av riktig koll på vad/hur jag gjorde) är jag fortfarande "grön" Jag har lärt mig väldigt mycket sedan jag registrerade mig här, och jag tackar för det

Jag förfarande inte säker vilken typ av spel passar bäst till franska ligan.
Som jag ser det:
- nivån har varit mer och mer jämt de senast år och intressanta raka 1X2 känns sällsynta. Då tror jag att jag ska vända mig mot AH och underdog.
- och när det gäller over/under, Ligue1 är så målsnål... genomsnitt ligger vid 2,3 Jag kan tänka mig att det blir mer "under" är "over" i mina spel.

Så länge har jag kollat lite på tränings matcher, men det är alltid svårt att bedöma vad som kan hända i såna pre-säsong matcher och därför har lirat bara 2 gånger.

Delta gärna i tråden med era klokliga kommentar om fransk fotboll eller min stavning av det svenska språket

Senast redigerad av Nordik den 2011-07-22 klockan 01:00.
Nordik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat