Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-22, 10:04   #1394
tallani

tallanis avatar

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 1062
Standard

Citat:
Då var det dags att få ut detta fenomenala spel till er här på RoK. Det finns säkerligen de som redan ställt in siktet på detta spelet som egentligen är ett chansspel och långt ifrån säkert. Ja, om man ska tro experterna dvs.

En sak som är säker är att ettan kommer att gå in, det kommer inte att bli en enkel match men 04 kommer att vinna.

Många undrar vad jag har för info att offentliggöra som berör matchen och jag skulle gärna vela förklara varför ettan lär sitta. Jo, den kommer att sitta eftersom det finns en positiv kraft kring matchen som gör att 04 lär vinna. Hemmalaget som förlorade sin första match av den här upplagan av 02-ligan har som vana att alltid vinna sin första hemmamatch för säsongen oavsett motstånd, ja, med det menar jag givetvis att inte ens världens bästa lag Real Madrid kan stoppa de från en vinst senare idag.

Laguppställningarna och så vidare tänker jag inte ta upp då det är bollen som avgör vem som ska vinna, och ni vet redan svaret på det så jag skippar det onödiga snacket gällande spelarna.

All in @ 1k!
Alan - 22 Juli, 2011, 05:11
Hur dum i huvudet kan man vara? Är det verkligen folk som ryggar en rek som denna?