Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-22, 17:48   #369
Bolt

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

Det är valfritt vad ni vill skriva om här. Bara köra Jag kommer aldrig sjukskriva mig på semestern ändå. Blir man sjuk så blir man. Känns bara löjligt ringa chefen säga jag är sjuk. Blir ju karensdag och skit så man torskar ju bara på det.

Friidrott Monaco idag. Hittat ett spel jag gillar. Främst oddset då det diffar en hel del..

Längdhopp damer
Spelstopp 19.12
Reese - Klishina 2.60 @ Svenska Spel

Reese borde enligt mina beräkningar vara nedtränad nu. VM om ett par veckor och då är ofta amerikanarna inte på topp. Med tanke på att de va toppade för 4 veckor sen i de amerikanska mästerskapen. Efter det brukar de börja sin laddning mot VM. Visst lär Reese hoppa bra ändå men på topp är hon knappast. Gör hon 7 meter idag så blir jag självfallet förvånad. Har ju bara gjort det i A-M.

Klishina är en lovande 20 årig ryska som hoppade fina 7.09 i Ostrava förra helgen. Om inte det kallas formtopp vet jag inte vad. Hon har fin kapacitet och har radat hopp runt 6.70 i år. Precis som förra året så blixtrade hon till senare på sommaren med sina 7 meters hopp.

Med färsk form mot Reese som borde ligga i hårdträning så ser jag fint värde i de 2.60 SS erbjuder. 2.10 ligger snittet på annars, Unibet 2.40 men 2.60 är sjukt högt. 2.10 är korrekt värdering.
Jag tror på bra chans för Klishina att göra närmare 7 meter och då ska Reese vara i AM form för att slå ryskan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+5), Kirtap (+10)
Bolt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat