Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-22, 23:38   #373
rico

ricos avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 499

Sharps.se VM-tävling 2014
Stats: 1 - 0 - 0
ROI: 183.30%
Vinstprocent: 100.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kirtap Visa inlägg
rico, just sånna idioter som du som gör att vi har ett väldigt högt skattetryck i detta land.... fuskare som du är idioter som förstör för oss andra (för vem tror du betalar för rasslet på ditt lönekonto under våren din tomte, jo alla som betalar skatt och inte fuskar)

sorry för offtopic Bolty
Eftersom Bolt gett ett medgivande så ska jag besvara moralens väktare. Mongo, jag ger Bolt och övriga i tråden info om arbetstagares rättigheter vid sjukdom under semestern. Tyvärr så vet många ungdomar inte vad som gäller och arbetsgivaren pratar sällan högt om arbetarstagarens rättigheter. Självklart ska man slå vakt om sina rättigheter och har man varit sjuk på semestern så ska det självklart rassla till på lönekontot i april(som i Bolts fall, det vi pratar om i tråden). Har ingenting med högt skattetryck göra, mongo!(förtydligande: det är arbetsgivaren som står för sjuklönen de första två veckorna vid sjukdom)

Vad jag sedan gör under min semester är min en sak. Kan dock upplysa dej att just på grund av sådana småsinta moralväktare som dej så har jag emigrerat från sverige. Bästa jag gjort!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bolt (+5)

Senast redigerad av rico den 2011-07-22 klockan 23:54. Anledning: Förtydligande
rico är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat