Citat:
Ursprungligen postat av AndreasH
Sorry om jag kladdar i din dagbok Robin..
Zimzelen:
Kan du förklara AltLevelProfit funktionen? Har läst guiden men fattar inte helt ändå...
Tackar ödmjukast 
|
Har aldrig använt mig av alt profit funktionen men så som jag har förstått det så försöker den matcha bättre odds än det du får vid en "normal" leveling, vilket resulterar i att ditt grönande/rödande inte säkert går in då det blir svårare att få det matchat om du vill ha säg 2-3 tics bättre odds än vad marknaden ger för tillfället... Så har jag förstått det.
Vad det gäller slidefunktionen så åkte jag också på en sådan automatiserad bet, Robin! Jag hade bokat Cilic mot Kamke i en pretrade. Jag har för mig att jag bokade på 1.80 och grönade ut på 1.89 något. Hade en stoploss på 5 tics och slidefunktionen tickad.Grönade ut innan matchstart och gick ut för att jobba i trädgården. Efter en stund kommer jag in och ska ta en kopp kaffe så ser jag att det är röda siffror på Cilic! Då hade BA automatiskt bokat Cilic på 2.10 för 500kr! Till min stora förtjusning dock för då hade Kamke precis tagit hem det första setet! Tack o bock BA. Har ingen aning hur det där gick till (eller så var det min dotter som råkade trycka på något). Möjligt att jag hade tickat i något annat utan att jag visste om det.
Summa av kardemumma, måste jag sätta mig ner och laborera mer med alla funktioner i BA vilket jag egentligen börjat använda mig först på senare tid i och med pre tradandet.
Dagens länktips..
http://www.gruss-software.co.uk/Bett.../help/help.htm