Idag hade jag en mycket bra dag sett till procentuell utveckling, men ändå är det bitter eftersmak.
Varför?
BettingAssistent är kanon, men jag har upptäckt att slidefunktionen lägger fler spel än vad jag räknat med och således pajade flera trades för mig idag!
T ex så hade jag större vinst på Kashiwa och 35 SEK i vinst på Mjallby istället för 9 SEK back. Jag la ett backspel på Mjallby @ 2.38 och får matchat och tradear ut enligt tick offset, men då backar BA Mjallby igen @ 2.32 och jag kan senare inte ta mig ut utan att få sälja dyrare så att jag backar drygt en tick! Irriterande.
Nummer två är att jag tog några trades via mobilen, brasilien och MLS. Här begår jag ett generalfel där jag har 10 Tick i vinst på New York men avvaktar för att se att den stiger till 2.00. Hade satt min Stop Loss till 2.10 men ett jättehopp upp till 2.16 i Asien medförde att jag inte kunde ta mig ut förrän på 2.18 och istället för 10 Tick i vinst går jag 19 BACK.
Jävla amatörmässigt girigt tänk som gör att jag startar morgondagen med typ 230 SEK back att ta mig upp från..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|