Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-24, 12:13   #1028
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Flertalet något för stora favs inför eftermiddagens första deltävling i JVM.

Ogiltigt spel-ID: 447404

Dessa två är rätt jämna IMO, båda har kört bra tidigare på Wimborne med enda skillnaden att Janowski kört in tvåsiffrigt från ordinarie. Det har inte Pawlicki gjort, utan det har varit från den enklare reservpositionen. Janowski har fått för lite kärlek från 365 här, 43% är för lite.

Ogiltigt spel-ID: 447409

Dansken som inte alls kör i Elite League och har inte gjort det tidigare heller. Ska han verkligen vara fav mot en av vårt lands större talanger som dessutom kör kontinuerligt i England? Nä, det tycker jag verkligen inte. Gustafsson har gjort OK resultat på Wimborne de gånger han varit här och kan som sagt banan bättre än Jensen.

Ogiltigt spel-ID: 447414

Polacken, endast 16 år, sätts i H2H mot Auty som kör kontinuerligt i Elite League och har gjort så i några år? Att han dessutom står i 1.70 förvånar mig mycket. Han gör OK resultat i hemlandet och i diverse tävlingar, men nu tror jag att det blir lite svårare att glänsa. Auty har väl inte varit jättebra under säsongerna här på brittiska öarna, men han är inte befogad att stå i 2.10 för det. I min bok har han över 50% chans att slå Zmarzlik.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat