Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-24, 16:45   #410
bafzel
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 21
Sharp$: 153
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg

Datum: 2011-07-24
Tid: 17:12
Sport: Trav
Land: Sverige
Liga: Trav
Match: Canaka B.F -
Period: ft

Spel: Canaka B.F Plasspel 1-3
Insats: 5
Odds: 2.25
Bolag: Expekt

Motivering:
Rek till söndagens Stochampionat på Axevalla!


Canaka B.F

Här spelas Canaka B.F. 5 units till 2.25 på Expekt - spelbart ned till runt 1.75, maxspel således.

Spelas på läge, form och styrka - här kommer Veijo enbart söka position i andraspår i början för att varvet kvar gå fram och lägga sig i dödens med sin oerhört starka märr - har gjort detta många gånger och Axevallas långa upplopp gynnar Canaka B.F enormt då hon, som sagts, är mer stark än speedig! Canaka B.F. har nu även två lopp i kroppen efter ett halvårs vila och kommer säkerligen ha toppformats för finalen som varit det självklara målet för säsongen...

Canaka B.F är helt klart den häst som imponerat mest på mig, bakom "omöjliga" Tamla Celeber! Här behöver han ej heller vinna - tvåa eller trea går bra det med och hon har en platsprocent på nästan 65 och det är MYCKET bra! - och Veijo Heiskanen har faktiskt blivit bättre i jollen ju mindre han kör! Kommer i håg för 10-15 år sedan vad illa jag tyckte om honom som kusk - nu kör han riktigt vårdat...

Kuriosa: Detta odds får du INTE på söndag! Varken på något nätbolag eller ATG...

/Badass
Beslutade mig att följa på denna i sista sekund men till ett betydligt lägre odds (1.85). Tack hur som helst
bafzel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat