Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-25, 17:10   #428
Badass
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Mmm men jag gillar inte den idag riktigt, lite för mycket strulrisk. Hamnar Mountain Dew i dödens t ex så tvivlar jag starkt på att han får komma ner i andraspår om han går tidigt. Inte helt övertygad om att han styr på heller, MG brukar få hårda lopp på V75 och kan tänka mig att han vill styra lite snällt den här gången. Och sitter han kvar är han stekt, för med favoriten i ledning eller dödens (vilket jag ser som enda troliga alternativen här) låses loppet och det blir inget toktempo.

Avstår nog spel på Rocky ändå. Enda spelet jag kan tänka mig i loppet är tvilling 2/6 till över 6ggr, flera möjliga förlopp som talar för den.

Håller med om dina tankar och det kanske är rökt för MG hur loppet än blir kört - förutom överpace då... Tror också på tvillingen där - tror Kajsa släpper ner svärfar till ledningen och sedan släpper Witasp till Mountain Dew, vilket är en mycket bra rygg att ha! Kaj kan ju inte köra sakta med denna i ledningen, utan håller ett jämnt tempo och drar undan till slut, lucka kommer och Rocky blir tvåa efter MD eller MG!

Spännande...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat