Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-25, 18:43   #4
Snapphanen

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Första anblick:

Avd 1: Känns som Staro Divine blir överstreckad nu när han inte når ledningen. Sitter i rygg på hästar som förmodligen kommer tas väldigt lugnt från start. Ingen hjälp med positionerna alltså och då är det lite upp till bevis för Riccardo Bianchi. Han har sagt i intervjuer tidigare att hon inte går i ryggar och jag tror inte hon är tuff nog att runda dom i spåren. Kanske spik på Ågårds Lars från ledningen annars låser jag på denne och License Plate som är startsnabb och förmodligen får rygg ledaren. Satt i denna position sist men mycket sparat. Juel brukar har koll på sina styrningar!

Avd 2: Kan de flesta hästarna får dåligt, så blir att plugga. Dollar Access ger jag inte mycket för så det lutar åt stor gardering ifall jag inte gör något extra ordinärt fynd i lopparkivet. Alla?

Avd 3: Lutar åt utgång på Truculent, glömmer inte 8, 10, 11 på garderingslappen.

Avd 4: Spik på Blacktuxwhitesocks, spets och slut helt enkelt. Känns som spetsgaranti här och var mycket bra sist, slagen på mållinjen. Medveten om att jag lämnat Deuxieme Picsous utanför tidigare och suttit där med riven lapp så gör jag det igen. Kostar mer än det smakar att gardera då jag tror att det är dessa två som gör upp. För mycket väger över i Goops favör så jag tar ställning.

Avd 5: Fina märrar! 1, 9, 12, 14, 15 bör räcka.

Avd 6: Ingen chanslös. Har lite skrällfeeling på Russel November, lite av en favorithäst hos mig. Släpper han loss jetmotorn och det biter så kommer det rassla duktigt runt öronen på de flesta.

Avd 7: Spik på New Line? Blåser till spets, släpper till Ludde som drar i stenhårt tempo för att sedan vinka adjö men en galopp. New Line glider fram som ny ledare och släpper ingen jävel över bron. Ska vänta på var Uhrberg säger men på förhand känns det som mitt drag i omgången.
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat