Citat:
Ursprungligen postat av donkyklonk
Avslag på ghettoblaster får du av mig. Tar inte en längd på labarador broline. Kolla tex starten 27e april när labrador broline tar en längd på ghetto.
Tveksam form också, malmqvist vill icke köra i dödens, ganska säker den tas lungt från start också.
Däremot är omgångens bästa vinnare här, Labrador broline! Varit riktigt bra, satt fast senast med mkt sparat och var starten innan dess riktigt bra när den vann. allt talar för fortsatt bra form. 3 spetsar, men vill köra i rygg o släppet till den som är först framme, och det är jag ganska säker på att Ohlsson är med labradoren! Väl i spets är ju loppet sluuut! 4,5 på expekt = fantastiskt bra! Maxspel från min sida.
|
I Vilket lopp startar Labrador Broline?
Som du vet är hästar olika startsnabba från gång till gång och från olika spår - särskilt unghästar! Jag tror här att de flesta vill ha ryggen på Ghetto Blaster och väl där så kommer han lägga ett jämnt 15-tryck på tillställningen.. Jag tror att Roger Malmqvist kör sig till ledningen om han måste - borde vara väldigt revanchsugen efter strykningen i finalen utav E3!
Behöver faktiskt inte vara någon nackdel för en nybakad tre-åring att hellre få en längre träningsperiod än att bli urblåst i en final...
/Badass