Hittat dessa med kort varsel, Sportingbet släppte väldigt sent idag men två av spelen är därifrån, känns fina.
Ogiltigt spel-ID: 450510
Dennis har varit riktigt grym sedan han kom till Poole och utvecklas något kopiöst. Vad jag tycker om Ljung vet alla numera, känns som jag made my point tillräckligt där iaf. Det skiljer redan nu en del i klass mellan dessa och i egenskap av hemmabana ska Dennis ha den där lilla edgen som krävs för att minst ordna denna H2H med två poäng. Båda deras lag kör R/R ikväll vilket innebär lika många heat och då ska det vara fine.
Ogiltigt spel-ID: 450511
Noddy + Wimborne = Kärlek allt som oftast, Rico gillar dock också denna bana. Han börjar dock komma till åren och det har märkts lite denna säsong i EL, siffrorna har gått ner något. Båda lika många heat ikväll då R/R tillämpas för båda, det avgör det för mig. De möts i minst två heat under kvällen, antagligen tre eller fyra. Detta odds känns något för högt.
Ogiltigt spel-ID: 450512
Dansken är bra här, givetvis. Men oslagbar? Nääää! Han har varit över denna total 3/9 under 2011 hemma på Norfolk, han får max fem heat under kvällen (15p som max). Det innebär att han max får tappa 2 poäng för att vara över totalen, det tror jag att gästerna fixar så han inte gör.
Ogiltigt spel-ID: 450514
Unibet
Jag brukar väldigt sällan reka dubblar, men här kan jag inte motstå med strax över medel. Denna dubbel ska betala som max 1.50, absolut inte mer. Två solida hemmalag. Poole förvisso utan Darcy som är skadad, R/R och det försvagar inte nämnvärt då samtliga i laget kan ta hans heat (Holder, Watt, Andersson osv).
King's Lynn anförda av Bjerre och Iversen ska utan tvekan lyckas knipa en viktig seger hemma på Norfolk mot Eastbourne ikväll. Toppmöte, så hemmamatcherna är otroligt viktiga framöver. Finns inte utrymme för poängtapp och jag tror de löser detta galant. Gästerna kör R/R för Gustafsson och det är IMO ett litet, litet avbräck.