Citat:
Ursprungligen postat av xLellx
Tycker ni är riktiga töntar.. R&K är inte bra men snälla att dedikerat en tråd om detta och sen sitter ni på planket och hänger där med, det säger ju en del...
Vissa istället att ni är bättre och sluta ge R&K uppmärksamhet...
//IMO
|
Det vore skamligt att inte ta del av den underhållningen de bjuder på dagligen. Tror inte det finns många Sharps som "hänger på planket" utan de går helt enkelt bara in på gästbokens förstasida och få sig ett skratt över hur dåliga de flesta 'rekare' som befinner sig där är. Typ 300:e gången jag förklarar detta i tråden också dessutom.
Vi skiter i om vi ger dem uppmärksamhet, de personerna som kommer från Sharps och stannar på R&K hade inte på Sharps att göra från första början. Som sagt är R&K som ett vuxendagis för folk som inte vet hur man spelar så vi är väldigt glada att de finns och håller våra forum relativt rena från deluxepuckon och deras obefintliga BRM.
Sen är // (egentligen /) inte någon form av final touch på ens meddelande som fyndigt ska sammanfatta hela meddelandet utan det är en signatur som ska ange vem det är som skrivit meddelandet och visa att det är avslutat, men eftersom Holms är er idol måste ni härma alla hans fel precis också eller?
Citat:
|
Ursprungligen postat av /
I (informella) brev eller e-post används ofta snedstreck före brevskrivarens namn som ett tecken på att texten och meddelandet är slut.
|
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."