Visa ett inlägg
Gammal 2011-07-29, 17:13   #257
Thore10

Thore10s avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 2115

Sverige 2013
Stats: 230 - 162 - 21
ROI: 116.48%
Vinstprocent: 58.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grnvit Visa inlägg
Tjena Thore.
Ang Div.3 Västra Svealand:

andra-placerade Strömtorps IK har tappat skytteliga-ledaren Jonas Iwersen. Blev klart igår att han går över till Väsby United i div.1.
11 mål på 11 matcher. Han betydde väldigt mycket för Strömtorp.

Imorgon spelar SIK hemma mot 6:an FBK Karlstad som har vunnit 3, spelat 1 oavgjord och 2 förluster på bortaplan med 15-10 i målskillnad. SIK är väldigt starka hemma med 5 vinster och 1 förlust, men jag tänkte höra med dig om du har några tankar om matchen?

SIK tappar alltså skytteliga-ledaren i Div.3, dock är de starka på hemmaplan. FBK Karlstad är hyffsade på bortaplan.
Det jag har funderat på är FBK Karlstad, rak 2:a till 3.25. Alternativt dubbelchans X2 till 1.95.
Hey mate!

Har kikat på den matchen jag med. Har sett båda lagen i år och jag har en känsla av att Strömtorp har överpresterat en aning nu i våras. Sen som du nämner så har lagets bästa spelare lämnat för Väsby så jag har en känsla av att laget kommer att tappa lite under hösten.

Men Strömtorp spelar en fysisk och tuff fotboll och laget är starka hemma på sin korta hemmaplan.

Karlstad verkar rätt ojämna, kan spöa alla lag vid en bra dag men även torska mot alla.

Är lite sugen på x2, men ska gå igenom lite till innan jag kanske skriver en rek.

Har även ett annat spel i samma serie på gång, troligtvis.
Thore10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat