Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-01, 22:34   #1107
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Äntligen ny månad, det betyder gröna siffror omgående såklart! Juli var ett ruttet ägg, nu är det nya tider. COME ON!

3-1 +4.7u

Ogiltigt spel-ID: 455116

När Freddie skadade sig via ett fall i sitt och matchens första heat för kvällen var detta spelet kört, mycket tråkigt och hoppas inte det är något allvarligt som hänt honom.

Ogiltigt spel-ID: 455148

Kling 2+0 = 2 poäng (withdrawn)
McGowan 1+1+1 = 3 poäng

Svensken fick slänga in handduken efter sitt andra heat där han blev utesluten pga fall, handledsskada sägs det. McGowan behövde inte kämpa alltför hårt för att slå honom. Bara ta två poäng och sedan stänga butiken.

Ogiltigt spel-ID: 455163

Gjedde 1+3+1+3 = 8 poäng
Larsen 0+3+2+0+2+1 = 8 poäng

Danskduellen slutade oavgjort, ungefär denna poängskörd jag hade väntat mig från dessa. Larsen tog till slut på sig den där hjälterollen jag snackade om tidigare ikväll genom att hålla Harris bakom sig i nomineringsheatet och via det fixa till ett oavgjort resultat för Coventry Bees som innebär att de plockar med sig två poäng hem ikväll.

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Det sätter mer press på övriga i laget, givetvis, men det blir också en riktigt sporre att spela hjälterollen under kvällen.

Gjedde har varit bra runt Kirkmanshulme, det ska man inte försaka, men jag tror att Larsen kommer vara minst lika vass ikväll och det förvånar mig inte ett piss om han spelar just hjälterollen för sitt lag ikväll och fixar något med hem till Coventry.

Ogiltigt spel-ID: 455269

Belle Vue Aces - Coventry Bees 45-45 FT

LIVE-spelet artade sig på ungefär ett sådant sätt jag tänkt mig, Belle Vue gick ifrån några poäng och sedan plockade Coventry in de för att utjämna fullt ut inför sista heatet och sedan köra hem två ligapoäng via 3-3 i nomineringsheatet.

Åter imorgon med Elitseriespeedway. Tills dess.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grnvit (+1)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat