Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-02, 18:04   #13
Grnvit
 
Grnvits avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 1 200
Sharp$: 3531

Ishockey 14/15
Stats: 245 - 251 - 57
ROI: 107.00%
Vinstprocent: 49.40%

Standard

2011-08-11 19:00European Trophy 2011Frölunda HC vs Eisbären Berlin 2 FT 50 3.150


Har tänkt att jag skulle vänta ut oddsen på de andra bolagen. Men det är nu klart att jag ska på semester precis när European Trophy börjar, så jag vet inte hur mycket tid jag kommer ha. Jag ser i alla fall värde i detta odds.

Frölunda har tvingats bygga upp nytt efter fjolårets fiasko-säsong. Inför denna säsong har 13 spelare tvingats lämna, bl.a veteranerna Tomi Kallio och Niklas Andersson.
Man har 14 nyförvärv, och med så många nya i laget så kan det ta sin tid innan lagbygget kuggar ihop.
De har fått in två nya och unga målvakter, bl.a Fredrik Andersen som hade ett lyckat VM med Danmark detta år, men han har inte mycket rutin och erfarenhet vilket gör att jag får sätta ett litet frågetecken på honom. Samt att om en målvakt ska kunna prestera måste han kunna lita på försvaret och vice versa.

Eisbären vann fjolårets upplaga av European Trophy och tog även hem slutspelet i tyska serien DEL. Inför denna säsong har inga stora ändringar skett, 5 nyförvärv och 2 utfyllnadsspelare från tyska 2:a-ligan.

Frölunda har det som krävs för att vara ett topplag i Elitserien i år, men med så många nya spelare så tror jag att deras start kommer att vara seg.
Eisbären däremot har fått behålla i princip hela truppen från i fjol och det kommer betyda mycket så här i början av säsongen.

Jag tycker helt klart att det finns ett bra värde i 3.15.
__________________
1932

Twitter:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
yertle (+1)
Grnvit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat