Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-02, 22:37   #1123
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Snyggt Perfis!!!
Snyggt Jonas!!!
Snyggt Eddieh!!! Eller vänta.Eddieh go fuck yourself.If you aint done your homework,dont bother to spend the units.Fuckin wanker

Nyss hemkommen från Kumla,och är riktigt stolt över mitt Valsarna.Att bara torska med sex poäng mot Indians är riktigt bra gjort.speciellt med tanke på att Laguta borde kunnat bättre.Jag är inte längre lika säker på att dom,vid det här läget,rejält uppskrutna och kaxiga Indianerna tar hem guldet.Jag blev inte imponerad av vad jag såg.Tyvärr är väl varken Piraterna eller Vetlanda (som jag tror är dom enda utmanarna till Kumla-gänget) tillräckligt bra iår.Men osvuret är bäst,det är inte nu det ska avgöras utan i oktober månad.

Roligast ikväll var nog ändå när jag själv hamnade i dispyt(nästan handgjemäng med en inkompetent indian-supporter som skrek ut sin ilska över att inte de båda valsförarna blev uteslutna i det fjortonde heatet.Gapinski laddade hårt ute vid sargen,och föll på eget grepp.Bakom kom Nermark som valde att ramma Gapinskis cykel,och inte Tomasz själv.Kudos till Danne,som klappade i backen ordentligt.Retarden från Kumla undra vad jag var för idiot som inte kunde något om speedway.

Jag sa att jag visserligen aldrig sett speedway förut,utan att jag var domare i Agilty.Men att det var omöjligt att utesluta två förare i samma incident,så mycket hade jag som nykomling till sporten snappat upp iallafall...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+5), Vlad (+10)

Senast redigerad av eddieh den 2011-08-02 klockan 22:42.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat