Katastrofkväll, vad pinsamt! Inget gick som det skulle och slutar
0-
4 -10.5u
Ogiltigt spel-ID: 456915
Poole - Wolverhampton
54-42 FT
Gästerna använde jokern två gånger och fick väldigt bra betalt på det, 3-6 och 2-7. Svårt att hämta sig från det. I övrigt gjorde hemmalaget en väldigt bra insats och även gästerna gjorde bättre ifrån sig än jag trodde de var kapabla till. All cred till Wolves!
Ogiltigt spel-ID: 456929
Bjerre 3+3+3+3+1 =
13 poäng
Dansken fortsätter jävlas ordentligt med mig. Efter att ha gjort rent hus i sina ordinarie heat går han i nomineringsheatet med chans på en maximum ikväll. Väl där står Bjerre för en halvchoke genom att bara plocka en poäng, givetvis. Marginaler, marginaler..
Ogiltigt spel-ID: 456932
Allen 2+1+1 =
4 poäng
Darkin 2+1+0+2 =
5 poäng
Olly genomförde bara tre heat, han avstod sitt sista heat. Antagligen pga känningar av någon skada han ådragit sig tidigare. Darkin gör en bättre insats än jag trodde han var kapabel till.
Ogiltigt spel-ID: 456935
Topinka 0+2+3+0+1 =
6 poäng
Stead 1+2+0+2 =
5 poäng
Att Topinka skulle lyckas vinna ett heat under kvällen, riktigt starkt! Trodde jag verkligen inte heller. Stead verkar treva lite, dock inte så lustigt egentligen men jag trodde faktiskt runt den summan han fixade hem ikväll skulle räcka för att klå tjecken, men icke.
Kommer börja komma med efteranalyser för att få en bättre överblick över mina picks också.
Ikväll var jag rätt snett ute,
fiskade rejält.
http://www.youtube.com/watch?v=MyOV1RL59R4
Åter under morgondagen, Allsvenskan + Elite League på tapeten.