Ämne: MLB 6/8
Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-06, 18:57   #1
Arch
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

MLB 6/8


Gick fint igår, idag 2 tidiga matcher.

Gillar nog mest överspel i Boston och Phillies ML. Både CC och Lackey har haft problem mot resp lag, det är starka lineups som bör vara med. Red Sox spelar med Aviles i OF, som har över 1.000 OPS mot CC (bara 10 AB dock).
Yankees har vunnit 8 raka, men tycker det är ändå lite för lågt odds. Finns inte en chans att jag kan ta Lackey här, så antagligen pass på sidorna.

Yankees TT kanske...


Phillies vann igår och det blev en stor "fajt" i slutet när Victorino blev träffad i ryggen, så båda lagen är nog extra taggade idag.
Båda pitchers är bra, men Hamels har ace stuff och mentalitet och jag tycker är bättre än Cain. Båda pitchers har haft det svårt mot resp lag, men Phillies offense är mycket bättre.
Giants är 3-7 senaste 10 och har vunnit 1 av senaste 8. Phillies är 8-2 och har vunnit 8 raka.

Ingen ide att gå mot ett streakande hett lag (spec med tanke på att Howard vilades igår när man gjorde 9 runs) och oddset på Hamels är fint, så det lär bli ett spel. Har en smygande känsla av att det kan bli 3-2, 3-3 typ av match innan Phillies gör nån run till, så jag funderar på ett överspel/TT PHI också.

Väntar med att se lineups pga gårdagens fajt.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat