Ämne: MLB 6/8
Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-07, 00:20   #8
prop
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 49
Sharp$: 818
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Jag vet inte angående underspelen...

Carpenter ska spela bra, men Nolasco har alltid haft problem mot Cardinals. Hans form har varit bra (förutom matchen mot Padres), men du har Pujols, Berkman, Holliday, Furcal som alla har över 1.000 OPS mot honom. Gillar mer Cards ML.

Blue jays har Morrow som kan vara jobbig att möta, men Tillman blev skickad ner, sen kallad tillbaka för Yankees matchen (hans förra, 4.1 IP 5 ER) så frågan är hur det är med självförtroendet, något han måste ha för att kunna försöka balansera upp den där fula 1.64 WHIP. Återigen gillar Jays sida mer, kan inte lita på Tillman just nu.


Varför var du sugen på underspelen ? Bara undrar
Tack för ditt svar.

Angående Cards/Marlins tänkte jag att St.Louis inte kommer att släppa till mycket. Carpenter är stabil, som du sa, och deras bullpens har också sett bra ut. Nolasco är väl den som man ska oroa sig för, men jag tycker att han såg bra ut mot Braves förra veckan och kanske att det är hans tid att skina mot Cards nu. Jag menar, Santana kastade ett no-no mot ett Indians han hade en jobbig historia emot.

I Blue Jays match gick resonemanget ungefär likadant. Morrow kommer inte att ge O's mycket att gå på. Visste inte det där om Tillman, utan tänkte bara att han är en ung, entusiastisk pitcher med potential och en hunger att visa belackarna.

Helt enkelt: mitt resonemang går mer eller mindre ut på att jag tror att spelbolagen undervärderar Nolasco och Tillman, varför totalen ligger lite högt.

Är, som du kanske märker, ny på det här med baseboll. Fortfarande inne i en läroperiod, så att säga. Vet att det finns flera faktorer jag inte tar någon större hänsyn till, men jag ska försöka bättra mig på det.

Och där slog Pujols en home-run och 2-0 Cards.
prop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat