Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario
Ja, gårdagen är redan glömd, vad ska man med 6-700 loppor extra i byxfickan?:-)
Skulle egentligen inte spela utan raden lämnades in under mathandling på ICA så den var bara på 144 rader.
Så visst kan man vara med i matchen med mindre rader om man är rätt ute, fast jag har inte bestämt mig om att köra bara på 7rätt i framtiden.
Man kan ju bli rätt frustrerad om raden blir hyfsad svår och man missar några 6:or för större pengar.
Får kanske lägga in 2 rader under jackpot omgångar, en som täcker hela kakan samt en som kör på jackpoten.
Men murphys law säger väl att det blir en standard "rundgång" i systemen som vanligt...:-)
|
Man lär hela tiden av erfarenheter man gör... gäller inte minst i liret!
Själv går detta med "bara 7-rättspotten" för en annan under devisen,
"den som gapar över för mycket, mister ofta hela stycket!"
... känner att jag trots allt behöver de små "bidrag" som lägre vinstpotterna ger... allt för att hålla spelet igång. Möjligt man tänker annat "om/när" man dragit den stora degen några ggr och är självgående...
Visst känns det Xtra småjävligt då man får med rensarna, men missar nån som inte är svår egentligen, bara att man valt fel spik... som ju är j-vligt lätt att åka på... vi fyller på fickorna kommande omgångar, det finns plats för lite Xtra deg i mina fickor!