Ämne: MLB 8/8
Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-08, 17:13   #3
Boone
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

2011-08-09 01:10MLBFlorida Marlins (B. Hand) vs Atlanta Braves (D. Lowe) ML FT 5 2.040

Lowe har inte gjort annat än sugit det senaste och har 7 ER på 4 innings mot Nats som sista resultat. Innan dess hade han 5 icke-QS starter på raken så formen är verkligen dalande. Hand för Marlins har däremot formen med en 2.68 ERA och gick dessutom 6 innings med bara 1 ER mot Braves i senaste matchen. Marlins är 13-4 mot pitchers med över 1.30 i WHIP och besitter enligt mig en orättfärdigad status som dogs i denna match.

Doc tror jag kommer mosa sig igenom Dodgers lineup där det enda hotet mot honom egentligen är att Ethier kommer på bas (5 av 7 mot Doc) och därefter en Kemp slår in honom. Kommer inte Ethier på bas får Kemp nog se sig i att pitchas runt eftersom han saknar protection. Om jag minns rätt så var umpens strikezon aningen opassande förra gången ute mot Rockies så förmodligen ska han ha lättare med kvällens ump, vem det nu blir.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
velpelle (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat