Skönt att du tar tag i detta Sheriffen78... själv hamnar jag lite på mellis denna vecka pga dåligt med tid, får ta igen detta senare... visst måste man hinna lira!
Skelleft OS är väl bara 1spår? mot Åbys dubbla..? där går det mer att vräka in kusen först in på snikspåret, här får man väl vara lite försiktigare, längden har jag ingen susning om, är väl ungefär samma som upploppets längd, man får kolla upp detta, men det är nog som du säger, fast inte blir det lättare att tippa för det... eller?
Håller med om "sårskadan" det känner jag inte som allvarligt, kan vara någon liten tramp eller spark i hagen/transport... värre då med typ, halsinfektion, dåliga blodvärden, hälta... det är varningstecken i min bok. Det här kan nästan vara som att de "ville stå över" och hittade orsak för att hästen skulle få vila...
Vi får kolla finnarna vidare, hade trott mkt på Uffes springare, men vilan gör att jag är lite försiktig nu... känns fortfarande som garderingslopp.
Håller fortsatt med, det ända som börjar blinka varning... är att Åke är borta lite för länge... hoppas hästen förbereds på rätt sätt... att jag litar på Lennartssons förvaltning i jollen är säkert... sen är det tur att det är 13 dagar sedan dubbelheatet där han vann både försök o final på Mantorp över kort distans.
Försöket: ... blev hängandes i tredjespår genom första kurvan, innan han kunde forceras till ledningen efter knappt ett halvvarv. Knde därefter dämpa tempot. Höll säkert undan i spurten.
Finalen: ... utvändigt ledaren. Avgjorde direkt in på upploppet och gick fram till en lätt seger. Övertygande!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|