Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-11, 11:04   #3
danryd

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1417

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ogiltigt spel-ID: 464671

Dags för höstens första spel. Dagens utbud är mycket tunt, men jag tror att vi får se en målrik match i Carling cup mellan Sheffield W och Blackpool.

Båda lagen inledde serien i helgen med en vinst. Sheffield W slog Rochdale med 2-0 i League One. Blackpool vann överraskande borta mot Hull med 1-0.

Hemmalaget jagar uppflyttning och verkar vila väldigt mycket folk i kvällens match. Ligamatch stundar redan på lördag, men att det är reserver på banan bör närmast vara positivt för mitt spel. Klubben värvade i går Chris O´Grady från Rochdale. Anfallaren är spelklar, men han lär nog ändå vila ikväll.

Blackpool charmade med sitt offensiva spel i Premier league förra säsongen. De får en dags extra vila innan de lirar nästa match mot Peterborough på söndag. Trots det lär Ian Holloway vila ett par ordinarie spelare. En som saknas sedan tidigare är Matt Phillips som spelar U20-VM med England. En intressant detalj är att Blackpool brukar spela målrikt just i ligacupen. De tre senaste matcherna har målskillnaden 10-9.

Över 2,5 mål ger 1.85 hos Bet365. Det är där jag kommer att lägga samtliga mina spel. I denna match tror jag att båda lagen nätar, men att Blackpool gör något mål mer. 1-2, 1-3 är mina utgångstips.

Senast redigerad av danryd den 2011-08-11 klockan 23:18.
danryd är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat