Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-15, 01:06   #11
kiffmeister

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 300
Standard

Ursäkta, men jag begriper inte denna hype av Zagreb. Visst de är e bra lag i HNL o har förmhåga ätt dels plocka fram talanger o galna supporters. Men att anse att det finns spelvärde på 1an pga: 1-1 mot maif, Zagrebs vinst mot Hjk är kanske inte det bästa. Mff har alltid haft svårt mot maif, tex samma är de tog guld blev de utspelade av maif på bortaplan med 4-0(?), jag kan tillägga att jag INTE är mffare snarare raka motsatsen, Hifare (med andra ord är det definitivt inte hjärtat som talar). Men om vi går till 2-1 matchen mot HJK, så såg jag den, då jag tyvärr hade spelat på Hjk. Men men, till poängen, HJK dominerade första halvlek, och pga ett misstag/självmål släppte de in Zagreb i matchen. Spelmässigt var det hjks match. Nu ska det dock tilläggas att kroaterna har hemmaplan, men att deras lag, föraktade "helvetesarena" o fans ska vara värre än Rangers tror jag inte på (Finns en anledning till att Rangers supporters är portade från bortamatcher i Europa). Om Malmö kommer upp i den förmåga de är kapabla till kan de slå Zagreb, och skulle därför lägga min slant på att mff gör mål el raka tvåan. Jag väljer att avstå från att blanda in jippo-matchen mot milan i min analys.

Ursäkta stavningen o den uteblivna styckeindelningen, fick posta detta från mobilen

Senast redigerad av kiffmeister den 2011-08-15 klockan 01:09.
kiffmeister är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat