Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-16, 14:59   #1282
arfert

arferts avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 844

arfert - speedway
Stats: 145 - 115 - 4
ROI: 113.50%
Vinstprocent: 55.77%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
jonas326, hur går dina tankar inför kvällens viktiga match för Valsarna hemma mot Lejonen?

Senaste nytt?
Ptja, tror den här gången på hemmaseger, där bolagen (åtminstone till en början) i sin vanliga ordning underskattade Valsarna. Ett odds på 1.85 som Nordicbet släppt känns mer korrekt.

Ser inte hur någon i Lejonen ska kunna rubba på G. Laguta och D. Nermark - den duon är alldeles för bra på Tallhult, och vet exakt vilka spår man ska välja. Och det är förmodligen här det avgörs, i heat 14 och 15. Bjerre har visserligen fått ett gynnsamt nummer på sin väst och bör kunna ta en del poäng, men Darcy och Troy kommer få det betydligt svårare. Och rätta mig om jag har fel, men har inte Fröjd (innan han fick kicken) sagt att Lejonen är byggt för större banor?

Sedan: att den engelska ligan är sämre än den svenska får vi kvitto på gång på gång. Watt har mer eller mindre kört fullt hela senaste veckorna för Poole, men är ändå petad. Tror A. Laguta i nuläget kan tillföra mer i par tillsammans med sin brorsa.

På reservsidan blir det antagligen jämnt, och säga vad man vill om Nicholls, men han har ändå skött sig helt okej på reserven i alla matcher. Kan sedan Lindgren slå Törnblom, vilket jag tror han gör, så har Valsarna ett övertag även där.

Kommer hursomhelst bli en kanonmatch ikväll.

PS. Vet inte just nu om det skett några förändringar i trupperna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5), performance (+2)
arfert är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat