Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-17, 00:18   #3
Fordie
 
Fordies avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Behandlingshem
Inlägg: 95
Sharp$: 130

Fordies Spel
Stats: 31 - 34 - 5
ROI: 171.86%
Vinstprocent: 47.69%

Standard

Ja, jag ber om ursäkt. Jag måste lära mig motivera spelen bättre. Men om jag skriver typ "min källa i jokerit berättade att dom ser det är som en lekmatch. säkra spel är över 4 mål, att jokerit vinner alla perioder etc etc" och sen blir det inte NÅGOT av det. då känner jag mig riktigt riktigt dum. Även om jag motiverar något med statistik och analys och någon tycker något helt annat så känner jag mig också dum.

Tror jag håller mig till min speldagbok och så får folk rygga där istället.

Tack för att du tog bort den som rek iaf, vaknade och när jag vaknat till liv och kom ihåg att jag suttit borta på sömnmedicin och skrivit en rek fick jag panik.

Ber verkligen om ursäkt, kommer inte att upprepas.

Lås gärna tråden helt.
Och till er som ändå läser: Jag kommer spela dom 162 raderna, sen kommer jag och en kompis gå ihop och lägga helgardering på match 8 då jag har stor anledning att tro att det kan bli x2.

/ Fordie
__________________
Vem har sagt att seriöst spel måste vara dyrt? - Snälla! Citera inte mina spel.

Speldagbok:
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Fordie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat