Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-17, 11:42   #2
Rekarn

Reg.datum: feb 2011
Sharp$: 903

Rekarns mix
Stats: 22 - 21 - 1
ROI: 150.95%
Vinstprocent: 51.16%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av alby18 Visa inlägg
Andra supercupmatchen och även den sista, Real Madrid gästar Barcelona på Camp Nou. Vart inne lite och kikade på oddsen, 4.00 hittade jag på unibet, och ansåg mig direkt har hittat ett överodds, har spelbolagen missat att kolla förra matchen eller är det helt enkelt så att Camp Nou betyder vinst? Barcelona såg långt ifrån samspelta ut i förra mötet, och enligt Pep hade man endast haft tre träningstillfällen inför mötet i Söndags. Real Madrid har dock ångat på med en fantastisk försäsong, Benzema verkar dessutom äntligen har funnit sin form, det enda som fattades var väl ett mål.

Real Madrid ser vassare ut för tillfället, Pep verkar dessutom inte ta cupmötet på fullaste allvar i.o.m att man inte rustade med fullt manskap där motorn(Xavi) fick en plats på bänken. Matchen i mina ögon kan bli en öppen historia, därför känns också 4gånger pengarna overkligt högt. Fabregastumultet har säkerligen också satt sina spår de senaste dagarna, Real Madrid verkar ha full fokus på matchen och är ivriga att slå Barcelona på deras hemmaplan, en bedrift som sällan förekommer. Motivera gärna ifall oddset är korrekt, för i mina ögon känns det som en lukrativ investering att spela på Real ikväll
Xavi var ju då inte bänkad förra matchen, utan han vilades med tanke på den skada han nyligen varit drabbad av. Troligtvis spelar Xavi idag
Rekarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat