En liten update om WNBA säsongen
Nu är det bara ca 3 veckor kvar av ordinarie säsong och aktuell ställning är följande
Påbörjade serier: 19
Avslutade vunna serier: 18
Öppna serier: 1
Förlorade serier: 0
Vinstprocent: 50.38%
Medelodds 1.82
Aktuell vinst: +43.28u
den öppna serien är b10 som har nästa spel b6. Jag vet inte om jag kommer att hitta något passande spel för den serien under de kommande veckorna så jag låter det vara osagt om den kommer att spelas eller ej. Jag tänker inte tvinga fram något spel.
Om man sammanfattar säsongen så gick juni månad väldigt bra medan juli av någon anledning gick betydligt sämre. Då var det många matcher som inte gick min väg och marginalerna var inte på min sida. Pga semester och annat missade jag även några speldagar som hade ökat på vinsten. Augusti har hittills varit ungefär som juni och jag tror på en bra avslutning de sista veckorna av säsongen.
När jag startade säsongen hade jag som mål att komma upp i en vinst på 100u och 40 serier. Nu ser det inte ut att räcka riktigt så långt men om man ser till vinst per serie så ligger 40u på 18 serier helt i linje med min prognos. Detta trots att Juli månade var extra svår. Både pga semester och resande vilket gjorde att jag tog en del extra uppehåll i spelandet, men även en lång cold streak som gjorde att serierna tog längre tid att avsluta och drog ner vinstprocenten till 50%.
Sammanfattningsvis är jag riktigt nöjd med resultatet hittils.

Jag kommer att göra ytterligare en analys när säsongen är slut och jag hoppas ni fortsätter att haka på mina spel.
Har ni några frågor så posta dem gärna i tråden eller ett PM.
Mot nya vinster,
Glider
PS. speluppehåll i WNBA idag så nästa spel kommer troligen imorgon torsdag.