Visa ett inlägg
Gammal 2011-08-17, 16:08   #673
Stekel
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Ett platsspel till kvällen, månne? Ett riktigt långskott:


2011-08-17 20:48TravRydens Guzzi Platsspel ANNAT 2 6.500



Rydens Guzzi spelas på läge och form - kan här få rygg ledaren och sedan smyga med till en plats - många mycket bra ston med här och jag tror skrällarna behöver ligga på innerspår för att kunna hävda sig - min märr får detta lopp! Att hon sedan står lite hårt inne på pengarna tar jag lite lättare på - det viktigaste är en smygare på innern! Har en 70% platsprocent, vilket är imponerande - visserligen enbart över 20 starter, men ändå.

På tal om detta med få starter så verkar det finnas utveckling i kusen - blir bara bättre och bättre... René Sejthen är orutinerad men ordinarie kusk på hästen - skall bli intressant att se hur han prickar volten - det måste han göra perfekt, annars blir det ingen rygg ledaren!

Men detta är som sagt ett långskott så håll ändå ner insatsen! Spelbart ned till runt 4.75 - så mycket fint spelvärde...



/Badass
Minns att jag lurade på den här i senaste starten men avstod pga kusken och volt, dock träffade han riktigt bra för att vara en orutinerad dansk den gången. Om favoriten körs som sist så blir det svårt för de bakom att ta längder i spåren.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat